Subject: Teade ehitiste aadressidega Tartu maakond, Kastre vald, Kitseküla, Kitsejärve ja Tartu maakond, Kastre vald, Kitseküla, Tammeotsa tuleohutusülevaatuste ebaotstarbekusest
From: "Pilvi Rahnu" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Cc: Lepasalu TKM OÜ <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Jan 2025 11:55:53 +0200

T�HELEPANU! Tegemist on v�ljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

�

Tere!

�

Palun vabastada ehitised aadressiga Tartu maakond, Kastre vald, Kitseküla, 
Kitsejärve (EHR kood 104025926) ja Tartu maakond, Kastre vald, Kitseküla, 
Tammeotsa (EHR kood 120308661) tuleohutusülevaatuse kohustusest tuginedes 
siseministri määruse nr 7 „Tuleohutusülevaatuse toimingud, 
tuleohutusülevaatuse tegemise erisused, tuleohutusülevaatuse akti sisu ja 
teabevahetuse kord�œ (01.03.2021) § 5, lõikele (2) ehitiste kasutusotstarbe 
eripära tõttu. Hooneid kasutab perefirma (2 inimest), tegeletakse 
küttehalgude varumise, ladustamise ja müügiga.

�

1.� � �  Tartu maakond, Kastre vald, Kitseküla, Kitsejärve - põhimõttelt on 
ehitis rajatis (varjualune), mitte hoone. Betoonpostid, telliskividest 
seined, eterniitkatus. Ladustatakse küttehalge, hoonel puuduvad uksed ja

aknad, avad on lahtised, puuduvad alalised töökohad. Hoone kasutusotstarvet 
ei ole plaanis muuta, omanik on teadlik, et ehitisregistri andmed vajavad 
korrastamist. Elektripaigaldiste audit tehtud, tulekustutid olemas.

2.� � �  Tartu maakond, Kastre vald, Kitseküla, Tammeotsa - põhimõttelt on 
ehitis rajatis (varjualune), mitte hoone. Betoonpostid, telliskividest 
seined, eterniitkatus. Ladustatakse küttehalge, hoonel puuduvad uksed ja

aknad, avad on lahtised, puuduvad alalised töökohad. Hoone kasutusotstarvet 
ei ole plaanis muuta, omanik on teadlik, et ehitisregistri andmed vajavad 
korrastamist. Elektripaigaldiste audit tehtud, tulekustutid olemas.

�

�

�

Hoonete esimene tuleohutusülevaatus on tehtud, puuduseid ei olnud, 
ülevaatuste aruanded on manuses.

�

�

�

Parimate soovidega

Pilvi Rahnu
Tuleohutusekspert, tase 6

AS G4S Eesti
Tartu esindus
Võru 79
50112 Tartu
Mob +372 511 1932
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.g4s.ee/> www.g4s.ee

�

E-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset infot, mis on mõeldud vaid 
adressaadile isiklikuks kasutamiseks.
E-mail may include confidential information intended solely for the personal 
use of the addressee.